Commerciële Fotografie

Portfolio

 

A_03794-extra-FTW

Klant: Oligo
Uitdaging: Nieuwe look & feel voor de presentatie van een nieuw Canadees haar product.

Hi-Tec Dynamic-range-FTW

Klant: Hi-Tec
Bureau: Khanna/Reidinga
Fotografie: Roland Gaedtgens
Beeldbewerking: Maarten Versteege

Hi-Tec-beeldbewerking-FTW

Klant: Hi-Tec
Bureau: Khanna/Reidinga
Fotografie: Roland Gaedtgens
Beeldbewerking: Roland Gaedtgens

Cavalinho-Benelux-1-ftw

Klant: Cavalinho
Uitdaging: Cavalinho wilde een internationale movie star look & feel voor hun tassen campagne.

Nederland Cares, Amsterdam Cares, Amsterdam, bedrijfsfilm
Klant: Nederland Cares en Online Marketing Amsterdam
Uitdaging: Nieuwe portretfotografie met een nieuwe uitstraling voor een vernieuwde website. De fotografie is onderdeel van de commercial film die wij ook hebben gemaakt voor Amsterdam Cares in samenwerking met Online Marketing Amsterdam. Amsterdam Cares is onderdeel van Nederland Cares.

 

Amsterdam-Cares-FTW-1
Klant: Nederland Cares en Online Marketing Amsterdam

 

Albert-Heijn-to-go-1

Klant: Albert Heijn
Uitdaging: Alle producten verkrijgbaar via AH to Go middels half top of top shot in beeld brengen. Styling was aan ons en waren we dus vrij in.

Albert-Heijn-to-go-2

Klant: Albert Heijn
Uitdaging: Het in beeld brengen van de bij AH to Go verkrijgbare stempel om te gebruiken bij het maken van je eigen koekjes. Styling was vrij.

Albert-Heijn-to-go-3

Klant: Albert Heijn
Uitdaging: Resultaat laten zien van wat je met de cakevorm kunt maken. Wij wilden het er gewoon ook lekker uit laten zien.

 

 

Cavalinho-MET2-LOGO-zwart-wit-zalm-jurk-tas-groen-berglandschap-vliegtui-crea-CROP-6x6-1000x885

Klant: Cavalinho
Uitdaging: Cavalinho wilde een internationale movie star look & feel voor hun tassen campagne. Dit beeld is geschoten in Almere met het nodige post productiewerk.

57500-00015-REMIA_SALATA_ALLERHANDE_220x274_HIGH-RES

Klant: Remia
Uitdaging: De 7 nieuwe dressings van Remia moesten half top shot gefotografeerd worden op een rustieke ondergrond met het gevoel van daglicht.

Lock-7-Lock-bakjes-voor-nieuwbrief-FTW

Klant: Lock & Lock
Uitdaging: Voor Lock & Lock een strak fotografisch beeld gemaakt die zowel dienst moet doen in een print campagne als op de achterkant van een vrachtwagen.

Lock & Lock grote vrachtwagen schermafbeeldingSchermafbeelding 2016-01-11 om 12.10.15

Klant: Lock & Lock
Uitdaging: Voor Lock & Lock een extended koelkast shot gemaakt van hun vershoudbakjes voor een uiting op de zijkant van een vrachtwagen van 13,5 meter

Swisscom-Verona-Lobby-pad-2

Klant: Swisscom
Uitdaging: Voor Swisscom moesten in samenwerking met Waterloo Producties een aantal corporate beelden gemaakt worden voor hun nieuwe dienst in hotelrooms. Look & Feel moest “in the motion” zijn. Alles is geschoten in een fraai hotel in Milaan.

Swisscom-collage-FTW

Klant: Swisscom
Uitdaging: Voor Swisscom moesten in samenwerking met Waterloo Producties een aantal corporate beelden gemaakt worden voor hun nieuwe dienst in hotelrooms. Look & Feel moest “in the motion” zijn. Alles is geschoten in een fraai hotel in Milaan.

Tabasco-FTW

Uitdaging: Een pittige saus ietwat dromerig neer te zetten. Als art opdracht gemaakt.

Wijn-scheef-recht-en-ingeschonken-FTW

Uitdaging: Een drieluik van wijnglazen 3 keer anders uitgebeeld. Concept Liquid Cake in opdracht van een klant. Beeld is als art opdracht gemaakt.

_Doppen-voorbeelden-FTW

Klant: Join the Pipe/Czar
Uitdaging: Voor Join the Pipe een strak overzicht gemaakt van hun waterflessen met een aantal verschillende dop combi’s die er te maken zijn.

Child-Abuse-NO-campagne

Kant: Stichting Kindermisbruik
Uitdaging: Voor deze Stichting hebben we een uiting bedacht die afwijkt van het geijkte bange kind. In dit geval wilden we laten zien dat kindermisbruik ook agressie kan veroorzaken.

Guido-VW-for-the-WEB-assessement

Uitdaging: Deze foto is gemaakt voor een pitch voor Vitamine Water. Het idee was dat je met Vitamine Water met hernieuwde energie jezelf een weg baant door het landschap op weg naar je werk.

Heineken-EK

Klant: Mikel Horn Modeagenturen/CFA/Heineken
Uitdaging: In de aanloop naar het EK voetbal deze uiting gemaakt. In samenspraak met Heineken is deze uiting levensgroot (6,5 meter) komen te hangen bij een horecagelegenheid in het Confectie Centrum in Amsterdam.